Modalitati inedite in care poti sa te folosesti de campanii google adwords

campanii google adwords

Marea problema pe care o ai cu Google AdWords cand vrei sa setezi campanii este legata de cuvintele cheie folosite. Se intampla de multe ori sa ai campanii google adwords foarte scumpe, care inseamna si bugete mai mari, numai pentru ca ai o concurenta care foloseste aceleasi cuvinte cheie ca si tine pentru a obtine venituri cat mai bune. Ca sa nu cheltuiesti foarte mult pe campaniile AdWords si sa te folosesti cumva si de ceea ce face competitia poti sa testezi cateva metode inedite in care poti folosi Google AdWords. De exemplu, ce ar fi daca ai atrage clientii competitiei odata ce ai setat campanii google adwords puternice. Se stie ca orice consumator, client, inainte sa faca o anumita achizitie, cand e gata sa cumpere ceva, mai cauta pe Google pentru a face niste comparatii de ultim moment. In aceasta faza deja clientii vor sa cumpere si daca ai o campanie AdWords bine gandita vor cumpara de la tine si nu de la concurenta. Totul este sa renuntam la cuvinte cheie in campanii si sa ne concentram pe numele de branduri cunoscute, de la competitie. De fiecare data cand clientii vor ajunge la competitie vor da de afacerea ta, ceea ce ii va face sa cumpere de la tine si nu de la competitie.

Campanii adwords                                          

O alta modalitate inedita de a folosit campanii google adwords inteligente in favoarea ta tine de targetarea clientilor care nu sunt inca gata sa ia decizia finala de cumparare. E foarte important sa tratam AdWords ca pe un motor de trafic si nu ca pe unul de conversii. Clientii pot fi „pusi” in funnel-uri pentru a fi targetati in alte moduri. Chiar daca prima vizita nu se finalizeaza cu o achizitie, e un castig, exista funnel-uri de marketing care pot sa aduca clienti din locuri la care te astepti mai putin. E un fel de remarketing mai complex, poti sa ai clienti foarte usor daca stii cum anume sa ii atragi.

Foarte important in campanii google adwords este sa iti dai seama cui nu reusesti sa vinzi servicii si produse. Da, ai auzit bine, trebuie sa te gandesti si la clientii care nu cumpara deloc de la tine. Pe langa cuvintele cheie pe care stii ca le vor folosi clientii care cumpara e bine sa adaugi si cuvinte cheie care sunt asemanatoare, le poti exclude pe unele si nu vor aparea reclame cand sunt folosite in motorul de cautare.

Promovare google adwords

Ca sa vinzi mai usor si sa ai campanii google adwords cat mai eficiente e recomandat sa te orientezi spre viralitate si spre popularizare. Pentru a avea viralitate in materie de Google AdWords trebuie sa te concentrezi pe cuvinte cheie long tail si pe hiper-targetare, pe cuvinte cheie cu un volum al cautarilor cat mai mic. E bine sa faci ceva neasteptat si sa gasesti cuvinte cheie puternice si originale, neasteptate, combinatii inedite. Doar asa poti sa ai viralitatea pe care ti-o doresti.

Iar daca vrei sa vezi daca un client rezoneaza cu un anumit produs, brand, Google AdWords iti va fi de folos. Se pot seta mai multe campanii pentru a vedea cum reactioneaza lumea la oferte, asa vezi ce fel vor reactiona potentialii clienti si stii ca ai mereu reclame pe Google care vor aduce un numar cat mai mare de clienti care vor cumpara servicii si produse. Promovarea prin Google AdWords este cea mai simpla cale spre reclame de calitate in online si spre gasirea unor clienti care vor vrea sa cumpere produse si servicii de pe un anumit site.

De setarea campaniilor Google AdWords se poate ocupa si o agentie de marketing online cu experienta, cum e si WiseVision, expertii de acolo pot sa puna la punct cele mai creative campanii AdWords si le pot testa pentru a se asigura ca veti avea cele mai bune rezultate. Indiferent de tipul de campanie WiseVision va putea oferi cele mai bune servicii la preturi pentru toate buzunarele, experienta firmei se va vedea atat in setarea rapida a campaniilor, cat si in gasirea celor mai bune solutii pentru venituri cat mai bune pe termen lung.

Dupa ce au fost gasite cele mai bune strategii pentru google adwords se pot monitoriza rezultatele campaniilor cu ajutorul unor tool-uri moderne, seo tool, tool-uri de seo rank tracking si serp tracking. Fiecare dintre aceste tool-uri ofera date concrete pe care te poti baza, date care sunt folosite pentru a avea campanii adwords cat mai eficiente si pentru a le optimiza atunci cand e nevoie. Tool-urile seo si de rank tracking si serp tracking vor putea fi utilizate corect doar ce catre specialistii agentiilor de marketing online de aceea e bine sa cautam agentiile care au experti in utilizarea lor, oameni cu experienta care le pot folosi cat mai eficient si inteligent.