Care sunt argumentele in favoarea SEO pentru compania voastra?

Care sunt argumentele in favoarea SEO pentru compania voastra?

1) Cautarea Google genereaza o vizibilitate semnificativa

Stiati ca in fiecare zi se fac 3,5 miliarde de cautari pe Google? Indiferent de sectorul in care activati, oamenii cauta informatii despre produsele sau serviciile voastre. Prin urmare, este important sa ai un site web sau un suport comercial pe internet.

2) Fara SEO, ai putine sanse de a fi vizibil pe internet

30% dintre rezultatele de pe prima si a doua pagina nu sunt accesate niciodata de catre utilizatorii de internet. Acest lucru inseamna ca, daca sperati sa obtineti vizibilitate, este esential sa va propuneti sa ajungeti in fruntea clasamentelor si sa va referiti la site-ul vostru acolo. Poti vedea aici mai multe despre servicii promovare site.

In functie de concurenta din sectorul vostru de activitate, exista putine sanse ca continutul vostru sa aiba performante spectaculoase fara un minim de munca la nivelul referentierii naturale. Prin urmare, strategia voastra trebuie sa fie construita, in concordanta cu obiectivele voastre si mentinuta in timp. O agentie seo va va putea sprijini in aceasta sarcina, care necesita abilitati specifice si cunostinte despre algoritmii Google:

  • Optimizare tehnica: structura arborescenta, indexare, rescrierea URL-urilor, audit tehnic.
  • Optimizarea continutului: Scrierea web, continut duplicat, optimizare URL.
  • Optimizarea legaturilor : Backlinks, legaturi interne, netlinking.

3) Este o strategie pe termen lung care necesita timp

O strategie SEO si de marketing de continut poate avea rezultate pe termen foarte lung, ceea ce o face una dintre cele mai profitabile metode de marketing. Aceasta poate avea un impact vizibil in primul an de activitate si multe dintre ele vor avea un impact care va dura mai multi ani.

Atunci cand investiti, stiti ca efortul depus nu se va vedea de obicei decat peste 6-9 luni. Consultati articolul nostru despre calendarul SEO si despre cat timp este nevoie pentru a fi clasificat pentru cuvinte cheie pe Google.

Cu toate acestea, va trebui sa aveti rabdare, sa creati continut de calitate si sa aplicati optimizari (linking intern, netlinking, long tail) fara a incerca sa va grabiti sa parcurgeti etapele si sa va expuneti la penalizari. Odata ce beneficiile acestui cerc virtuos vor incepe sa isi faca efectul, veti putea masura intreaga valoare a acestei strategii de marketing. Cu cat depuneti mai mult efort si mai mult buget, cu atat strategia dvs. va avea mai mult succes pe termen lung, ajutandu-va sa va stabiliti o pozitie de lider.

4) SEO construieste incredere si credibilitate

Site-urile care apar mai sus sunt considerate mai demne de incredere si mai credibile. 98% dintre vizitatori aleg o companie care apare pe prima pagina.

 

Daca reusiti sa ajungeti acolo, inseamna ca ati castigat increderea Google. Acest lucru ar trebui sa va ajute sa castigati increderea publicului vostru. In mintea consumatorilor, clasamentul vostru este un vot de incredere: “Google spune ca acest site este relevant, deci trebuie sa fie”.

5) Clasamentul Google influenteaza ciclul de cumparare

Ciclul de cumparare poate fi impartit in patru etape clare:

  • Constientizare
  • Consideratii
  • Comparatie
  • Achizitie

Strategia dvs. de marketing de continut trebuie sa ia in considerare aceste etape diferite. SEO pentru comert electronic si optimizarea continutului vor urmari sa faca vizibil continutul pe care utilizatorii il cauta in diferite etape ale ciclului de cumparare.