Cat de mult te va ajuta o colaborare cu o agentie care ofera servicii SEO?

servicii SEO

Situatia economica si sociala din prezent a condus la migrarea multor afaceri in mediul online. Insa, acest lucru a condus la crearea unei competitii fara precendent, cu marii giganti ai industriei ducand lupta pe mai multe “fronturi”, precum social media, reclame pe YouTube, campanii cu influenceri si multe alte metode de marketing online. In privinta afacerilor mici si medii, lucrurile nu stau la fel.

Avand un buget adeseori limitat, multe companii se indreapta catre servicii de tip PPC, in lipsa unor alte strategii de promovare online. Cu toate acestea, afacerile care au de profitat de pe urma vizibilitatii in mediul online opteaza pentru servicii SEO, care aduc de multe ori rezultate mai bune pe termen lung, la doar o fractiune din buget.

De fapt, este cunoscut ca serviciile SEO au cel mai mare ROI (return on investment), cat timp sunt corect implementate. Spre exemplu, aflam de la www.iagency.ro ca, spre deosebire de PPC (Pay Per Click) sau alte variante platite, care functioneaza doar atat timp cat continui sa investesti, serviciile SEO produc rezultate de lunga durata.

servicii SEO iAgency

Prin urmare, daca site-ul tau beneficiaza de o optimizare SEO on page ireprosabila (spre exemplu, meta tag-uri unice, atractive si care se incadreaza in limitele propuse de Google, heading-uri bine structurate, continut original, arhitectura de linkuri atent gandita etc.), dublata de o comunicare off page de calitate (crearea de backlink-uri puternice, pe site-uri cu autoritate), vei avea toate sansele sa ocupi o pozitie de top in SERP (Search Engine Results Pages), adica in pagina cu rezultate Google.

Desigur, poti face toate aceste lucruri singur, insa, daca timpul, cunostintele sau alte resurse nu iti permit acest lucru, solutia ideala este sa apelezi la servicii SEO de calitate.

Avand in vedere ca marketingul online presupune activitati din ce in ce mai complexe si aflate in permanenta schimbare, serviciile SEO trebuie sa se adapteze si sa fie la curent cu ultimele noutati. Insa, in primul rand, specialistii in domeniu trebuie sa inteleaga specificul business-ului tau si sa creioneze astfel o strategie corecta, tinand cont de comportamentul utilizatorilor.

Unele agentii SEO se concentreaza exclusiv pe cifre si aleg sa optimizeze site-urile dupa cuvintele cu cele mai multe cautari, in speranta unui CTR (Click Through Rate) mai mare. Este foarte important sa colaborezi cu specialisti care sa inteleaga piata si, implicit, competitia si sa stie cum sa se adapteze indiferent de profilul afacerii tale.

Sunt multi factori de avut in vedere, precum localizarea, vizibilitatea brandului, competitia sau cerintele pietei. Nu exista reguli generale, iar cei care se ocupa de SEO in 2020 trebuie sa stie sa se adapteze in functie de orice situatie.

In concluzie, daca optezi pentru servicii SEO, asigura-te ca acestea sunt de calitate si ca expertii inteleg specificul afacerii tale. Specialistii SEO vor dirija cu atentie strategiile necesare si vor implementa schimbari sezoniere, insa o mare parte a comunicarii va trebui sa vina si din partea ta. Drept urmare, secretul unei colaborari fructuoase cu specialistii SEO consta in comunicare si in intelegerea nevoilor utilizatorilor, pentru a oferi clientilor cea mai buna experienta!