Cea mai buna muzica pentru exercitiile pe stepper

stepper

Vrei sa achizitionezi un stepper? Acest produs este indicat pentru persoanele care fac sport de acasa, fiind usor de utilizat si disponibil la un pret accesibil. Datorita faptului ca dimensiunile sale sunt reduse, este indicat chiar si pentru cei care au articulatiile sensibile.

Totusi, poate fi destul de dificil sa practici exercitiile pe un astfel de aparat disponibil in magazinul online Sport-Mag atunci cand n-ai dispozitia necesara. Daca iti doresti mai multa motivatie, este necesar sa dispui de muzica potrivita in timpul antrenamentului. Iata ce trebuie sa stii despre asta!

Ce efecte psihologice are muzica in timpul sportului?

In primul rand, muzica iti permite sa intri intr-o stare ideala pentru antrenamentele pe stepper si creeaza o reactie diferita la efortul fizic. Procesul are loc pentru ca sunetul actioneaza la nivelul serotoninei. Acest hormon este un neurotrasmitator, care trimite impulsuri in sistemul nervos si influenteaza comportamentul. Astfel, starea emotionala devine mai placuta si ajungi sa te simti mai fericit pana la finalul zilei.

Rezultatele pot sa difere in functie de ritmul si instrumentalul piesei. In general, muzica Rap creste bataile inimii, fiind potrivita pentru antrenamentele HIIT. In perioadele de recuperare sau in momentele in care practici si cardio, poti asculta un ritm care sa fie mai lent.

Cat de mult conteaza melodiile alese?

Melodiile pe care le asculti deja in timpul liber pot avea un impact pozitiv mult mai mare fata de cele care sunt in trending, deoarece te vor motiva mai mult.

Este important sa mentii un volum potrivit, care sa-ti permita sa porti o conversatie cu altcineva din incapere. Spre exemplu, muzica poate atinge 70-75 dB. Melodiile cu peste 85 dB creeaza un efect negativ, deoarece zgomotul puternic in urechi devine stresant.

Un stepper contribuie la sanatatea cardiovasculara, prin intermediul proceselor aerobice ce au loc in timpul miscarii si declanseaza batai mai rapide ale inimii. Incepe cu o incalzire de 10 minute, urmate de urcari si coborari simple.

In functie de obiectivele tale fitness, poti efectua intre 25 si 30 de repetari. Ulterior, picioarele se ridica la piept sau le poti tine intinse. La finalul antrenamentului, alearga usor, urcand si coborand timp de 3 minute. In acelasi timp, intinde mainile pe langa umeri.

Antrenamentul pe stepper trebuie adaptat in functie de produs, deoarece fiecare model este construit in mod diferit. In principiu, este recomandat sa arzi cel putin 500 de calorii pe ora, numarul acestora fiind vizibil pe afisajul digital.

Nu te apleca excesiv in fata, deoarece pozitia mentinuta trebuie sa fie dreapta, pentru a nu afecta capacitatea pulmonara. De asemenea, nu uita faptul ca miscarea trebuie sa fie precum cea efectuata pe o scara reala. Astfel, pasii nu trebuie sa fie prea mici si nici sa ajunga toata presiunea pe gambe.

De ce sa asculti muzica atunci cand faci exercitii pe un stepper?

Daca vrei sa pierzi in greutate si sa-ti tonifiezi silueta, stepperele reprezinta o alternativa excelenta. Aceste aparate lucreaza picioarele, simuland o miscare similara cu urcatul treptelor. Produsul este ideal pentru a antrena atat genunchii, precum si gambele sau abdomenul.

Adauga muzica in timpul programului de lucru respectand sfaturile de mai sus si vei putea obtine rezultate vizibile intr-o perioada mai scurta. Alege un magazin online de unde sa achizitionezi o gama larga de astfel de produse la preturi accesibile!