Promoveaza-ti afacerea prin optimizare SEO si advertoriale!

Promoveaza-ti afacerea prin optimizare SEO si advertoriale!

Optimizarea motoarelor de cautare este procesul de optimizare a paginilor web si a continutului acestora pentru a-l face mai usor de descoperit de catre utilizatorii care cauta termeni relevanti pentru site-ul tau web. Termenul SEO descrie, de asemenea, procesul de facilitare a paginilor web pentru software-ul de indexare a motoarelor de cautare, cunoscut sub numele de „crawler”, pentru a gasi, scana si indexa site-ul tau.

Folosind servicii de promovare SEO Google un magazin online, sau pagina unei firme beneficiaza enorm, comparativ cu alte site-uri care nu folosesc servicii SEO.

Este important sa retii ca Google este responsabil pentru majoritatea traficului de motoare de cautare din lume. Acest lucru poate varia de la o industrie la alta, dar este probabil ca Google sa fie jucatorul dominant in rezultatele cautarii in care ar dori sa apara afacerea sau site-ul tau, dar cele mai bune practici prezentate in acest articol te vor ajuta sa iti pozitionezi site-ul si continutul sau sa se claseze si in alte motoare de cautare. Insa, pentru a obtine acest lucru este nevoie de o agentie seo!

Cum determina Google ce pagini sa revina ca raspuns la ceea ce cauta oamenii? Cum obtii tot acest trafic valoros pe site-ul tau?

Algoritmul Google este extrem de complex, dar la un nivel ridicat:

-Google cauta pagini care contin informatii relevante de inalta calitate relevante pentru ceea ce catuta utilizatorul.

-Algoritmul Google determina relevanta „accesand cu crawlere” (sau citind) continutul site-ului tau web si evaluand (algoritmic) daca acel continut este relevant pentru ceea ce cauta o persoana, pe baza cuvintelor cheie pe care le contine si a altor factori (cunoscuti ca „semnale de clasare”) .

-Google determina „calitatea” prin mai multe mijloace, dar profilul de link al unui site – numarul si calitatea altor site-uri web care leaga o pagina si un site in ansamblu – este printre cele mai importante.

Din ce in ce mai mult, semnalele de clasificare suplimentare sunt evaluate de algoritmul Google pentru a determina unde se va clasa un site, cum interactioneaza oamenii cu un site, daca gasesc informatiile de care au nevoie si raman pe site, sau „revin” la pagina de cautare si fac click pe un alt link sau ignora doar inregistrarea ta in rezultatele cautarii si niciodata click-through.

Primul pas in optimizarea motorului de cautare este sa determini pentru ce optimizezi de fapt site-ul. Asta inseamna identificarea termenilor pe care ii cauta oamenii, cunoscuti si ca „cuvinte cheie”, pentru care doresti ca site-ul tau web sa fie clasificat in motoarele de cautare precum Google prin intermediul serviciilor de advertoriale seo.